Ook een eigen peutersite? kijkonzepeuter.nl
JOY JULIUS oftewel JJ

dagboek

Hallo,

Daar zijn we weer!!! Gelukkig maar!!! We zijn toch wel blij om thuis te zijn in ons eigen stekkie.
OK het weer is wel een stuk minder, maar ja, dat nemen we maar op de koop toe.
Hier heb je toch een stuk minder Russen en een stuk meer Turken dan in Kemer.

De laatste dag hebben we lekker helmaal niks gedaan. Heerlijk gerelaxed bij het zwembad en lekker gespeeld met Joy.
Eind van de middag gingen we nog snel naar Orange County. Joy dacht dat we naar de treinen gingen omdat de voorgevel een replica is van het Centraal Station in Amsterdam, maar niets was minder waar!

De hostes die ons rondleidde woonde toevallig bij mijn neefje Richie in huis en toen we hem stoorden bij een portie beachvolleybal, geloofde hij niet dat er familie op bezoek was voor hem.

Is ook wel raar hoor. Zo zie je elkaar 10 jaar niet (hij was nog maar een jongetje van 10 toen ik hem voor het laatst zag) en nu is hij al een volwassen kerel! Toch was het erg leuk om elkaar daar in het verre Kemer te treffen.

Het hotel is erg cool. In eerste instantie wilden Martin en ik niet naar dit hotel, omdat we het zo verschrikkelijk kitch vonden, maar nu ik daar rondgelopen heb, moet ik die mening wel bijstellen.
Erg ruim, en er valt zoveel te beleven.
Gezien Kemer echt niet leuk is, hoef je niet eens het hotel uit te komen als je daar zit. Je hebt daar alles!!!!

Die avond kregen we nog een show van Shaolin gevechtsmonniken (Joy was weer zwaar onder de indruk) en toen we daarna onze muntjes hadden opgemaakt in de speelhal, gingen we lekker vroeg naar bed.

De volgende dag werden we 8:00 opgehaald, ging alles soepel op het vliegveld van Antalya en hadden we weer een voorspoedige terugvlucht.

Joy heeft zowat de hele vlucht geslapen, maar ja, stiekem vindt deze intollerante mama al die andere schreeuwkinderen super irritant. Ik vind dat je als ouder gewoon een rol tape moet meenemen en zodra die kinderscheurtjes open gaan, gewoon alles dicht moeten tapen.
Elke keer als ik in slaap sukkelde, begon er zo'n kleine etter te schreeuwen!

In Eindhoven aangekomen duurde het een eeuw voordat we onze bagage kregen (irritant!!) en het duurde ook een eeuw voordat we op de A50 reden.

Joy had geen luier meer om (in het vliegtuig mocht hij van ons zijn luier volplassen) en zei na 10 km dat hij moest plassen. Maar ja, zo lang we geen BIG M op de weg zagen, wilden we niet stoppen.

Dus zo geschiedde dat we maar een MC Donnalds pakten in Deventer en dat Joy zodra hij de auto uitstapte een sprint trok naar de WC. Heel knap van dat jongetje dat hij het zo lang heeft uitgehouden.

Na de Mac, gingen we oma Tokkie bezoeken in het ziekenhuis en daarna moesten we boodschappen doen.
Om 21:15 waren we pas thuis!

2 dagen heeft de vieze was naast de wasmachine gelegen. Gisteren gingen we lekker met Sam en Joy naar de kermis en daarna naar Mojito. Die jochies zijn zo grappig samen! En ze kletsen over van alles en nog wat. De kermis vonden ze fantastisch!
Joy is zelfs nog in het spookhuis geweest. Eng vond hij het niet. De buitenkant ziet er enger uit.

Misschien gaan we vanavond nog en anders gaat hij morgen op pas met tante Majo.
Zoals je ziet is Joy zijn vakantie nog lang niet over.

Maandag gaat hij met de Wokkies en tante Sintia en oom Oedi naar het Heyderbos bij Nijmegen. Dat is 1 van mijn favoriete CP parken omdat ze daar ook een Jungle Dome hebben. Dus ik ga van dinsdag tot woensdagavond en slaap dan op de bank. Kan ik woensdag toch nog even zwemmen en klimmen en klauteren met mijn kind. ALTIJD LEUK!!!!

Gisteren kreeg ik van de moeder van Sam nog een leuk kado voor mijn verjaardag.
Een WII spel Samba de Amigo en nog een Bart Smit bon van 20 EUR, die ga ik vanmiddag verzilveren, want ik wil heel graag Zelda hebben. Dat is mijn ultieme Nintendo game. Als Joy volgende week in Center Parcs zit, kan ik lekker gamen!

En O ja, ik moet natuurlijk wel mijn oefeningen bij houden van de WII fit!
Daar is deze vakantie nog niks van gekomen. Als excuus had ik mijn ziek zijn, maar dat is nu over!
Dus ik moet weer aan de slag!